Úvod » VAŘENÍ » SKLADOVÁNÍ POTRAVIN » Dózy na potraviny » Nerezová dóza s víčkem 450 ml - Küchenprofi


        

Nerezová dóza s víčkem 450 ml - Küchenprofi

 

na objednání


0x
Skladem: 0 ks
Dostupnost: dodání cca 30 dní
Číslo produktu: MB912132800
Výrobce: Küchenprofi
Země původu: Německo
Záruční doba: 2 roky
EAN kód: 4007371070652
naše cena bez DPH : 297 Kč (12 EUR)
naše cena s DPH (21 %):
359 Kč (14 EUR)

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

Nerezová dóza s víčkem 450 ml - Küchenprofi

  • Pro skladování potravin.
  • Materiál: Nerezová ocel a vysoce odolný plast
  • Dóza je stohovatelná, takže Vám šetří místo v kuchyni.
  • Včetně samolepky na popis.
  • Vhodné do myčky.

Rozměry:

  • Průměr: 12.5 cm
  • Výška: 5.5 cm
  • Objem: 450 ml

DOKONALE ROZSÁHLÝ SORTIMENT

Společně s produkty Küchenprofi začíná zábavné vaření již během přípravy. Toto pravidlo plní rodinná společnost se sídlem v Solingenu již od roku 1923.

Nejen profesionální, ale také amatérští kuchaři zde najdou rozsáhlý a všestranný sortiment pro přípravu a výrobu svých oblíbených pokrmů. Od těch základních jako jsou šlehače, zapékací mísy až po ty, které využijete pro zvláštní příležitosti, jako kráječe lanýžů a vidličky na humry.

Küchenprofi jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího vývoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Tým společně s renomovanými designéry vytváří kreativní řešení, která jsou realizována v efektivních výrobních závodech v té nejvyšší kvalitě.

PRO RADOST Z VAŘENÍ

Společnost Küchenprofi probouzí chuť k vaření, přináší na plotnu plnou fantazii a vzrušující recepty. Podporuje kreativní kompozice a také otevírá nové a neznámé kulinářské světy. Ze známých a obvyklých dělá věci neobyčejné a z úspěchů samozřejmost.

Výrobky Vás provedou od prvního do posledního kroku od velkého potěšení z vaření až pro profesionální výsledek. Spolu s nimi se kuchyně stává jevištěm dobré chuti, pohody a velkých kuchařských premiér.

ZAMĚŘENO NA ZÁKAZNÍKA

Společnost je nyní zastoupena ve více než 60 zemích světa. Trvalá úspěšnost na trhu je jistě také díky neustále optimalizaci značky a koncepci, která od samého počátku myslí na konečného spotřebitele.

Vzhledem ke stále a rychle se měnícím potřebám zákazníků a rozvoj vaření, jako projevu životního stylu, se také nově mění a profiluje celá společnost. Proto si také můžeme užívat produkty, které nám ulehčí a obohatí čas strávený v kuchyni.

Y2VjNGY0MD