S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 929 Kč (36 EUR)
na objednání
naše cena 1 286 Kč (50 EUR)
skladem

» Vrácení zboží / reklamace
Vrácení zboží / reklamace

 

Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho do 14 dnů vrátit a to bez udání důvodu.

 

Jak postupovat:

1. Zboží pečlivě zabalte do originálního obalu a původní krabice pro přepravu

2. Do zásilky přibalte kopii faktury a formulář o výměně / vrácení zboží, který naleznete ZDE

3. Zásilku odešlete na adresu: Stanislav Krula, Pratecká 898/10f, 620 00, Brno

4. V případě vrácení zakoupeného zboží prosíme o číslo účtu, peníze Vám budou zaslány během následujících 30 dní od příjetí zásilky na naší adrese.

 

ZÁRUČNÍ DOBA

  • Záruční doba se vztahuje na veškeré vady zboží způsobené chybou při výrobě nebo chybou na použitém materiálu 
  • Záruční doba počíná převzetím zboží kupujícím či dopravcem, dnem uvedeným na záručním listě (faktuře, prodejce) 
  • Záruční doba spotřebního zboží dle Občanského zákoníku činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě

 

REKLAMACE

1. Reklamované zboží s veškerým příslušenstvím zabalte do krabice pro přepravu 

2. Do zásilky přibalte kopii faktury a formulář o reklamaci, který naleznete ZDE

3. Zásilku odešlete na adresu: Stanislav Krula, Pratecká 898/10f, 620 00, Brno

4. Informovat o rekamaci nás můžete také pomocí e-mailu reklamace@pros3.to

5. Reklamované zboží nám můžete předat i osobně a to na adrese: Pratecká 898/10f, 620 00, Brno

 

V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno.  Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta se počítá ode dne doručení vadného zboží do servisního střediska.  Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

  

ZÁNIK REKLAMACE

  • V případě poškození či ztráty zboží při přepravě (tato reklamace se řeší s dopravcem)
  • V případě neodbornou manipulací a používání v rozporu s návodem či uživatelskou příručkou 
  • V případě poškození živly (například vodou, ohněm či bleskem apod.) 
  • V případě poškození nadměrným zatěžováním 
  • V případě, kdy je zboží poškozené zapojením do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN

 

V případě potřeby Vám rádi poradíme info@pros3.to

 

MWJmZW